Filmy

Globalna umowa Hankook Tire i Real Madryt

Firma Hankook podpisała globalną umowę partnerską z klubem piłkarskim Real Madryt. Umowa wchodzi w życie w lipcu 2016 roku, została podpisała wstępnie na trzy sezony. Ze względu na skalę tej współpracy, firma Hankook będzie miała szansę zwiększyć zainteresowanie swoją marką, dodając do grona swoich klientów 450 milionów fanów Realu, pochodzących z różnych stron świata, na przykład obszaru Azji i Pacyfiku, a także z Chin, Ameryki Łacińskiej oraz oczywiście z Europy. Partnerstwo pomiędzy firmą Hankook a zwycięzcą Ligi Mistrzów UEFA 2016, stanowi również odzwierciedlenie wspólnej dla obu stron wiary w zwycięstwo innowacyjności marki klasy premium.

Hankook Tire, od wielu lat aktywny gracz na globalnym rynku sportowym, do swojego portfolio partnerów sportowych i sponsorowanych drużyn, dodał wysokiej klasy klub piłkarski Real Madryt. Podpisana wstępnie na trzy lata (trzy sezony) umowa z niedawnym zwycięzcą Ligii Mistrzów UEFA wchodzi w życie w lipcu 2016 roku. Oprócz reklam na stadionie, podczas wszystkich meczów rozgrywanych na własnym boisku klubu, na stadionie Santiago Bernabéu, uwzględnia całą gamę innych praw do globalnych działań marketingowych.

Umowa stanowi odzwierciedlenie wspólnej dla obu stron wiary w zwycięstwo innowacyjności marki klasy premium, przejawiającej się dominującą pozycją klubu na międzynarodowej arenie sportowej oraz technologiczną doskonałością sprawdzonych produktów Hankook Tire. Obu stronom zależy na przyszłościowych inwestycjach i innowacyjnych strategiach, a także niestrudzonym podejmowaniem wysiłku w celu zaspokojenia potrzeb swoich klientów i fanów. Hankook Tire pragnie zwiększyć rozpoznawalność swojej marki oraz jej globalną obecność, dzięki światowej popularności Realu Madryt.

„To strategiczne partnerstwo z jednym z najlepszych na świecie klubów piłkarskich, to prezent dla naszych klientów i oczywiście zwolenników marki Hankook na całym świecie” - stwierdził Seung Hwa Suh, wiceprezes i dyrektor generalny Hankook Tire. Dodał również: „Ze względu na fakt, że Hankook Tire i Real Madryt mają wspólną kulturę dążenia do zwycięstwa poprzez innowacyjność na swoim polu, mamy nadzieję, że ta współpraca okaże się kolejnym kamieniem milowym dla obu stron na drodze do poprawy wizerunku, jako marek klasy premium na świecie. Hankook Tire będzie dostarczać swoim klientom produkty o doskonałych parametrach, podobnie jak Real Madryt zapewni swoim fanom wysokiej klasy widowiska sportowe”.

Umowa o sponsoringu pomiędzy klubem Real Madryt a firmą Hankook Tire nie będzie ograniczać się do lokalnych spotkań w ramach Primera División (pierwsza liga hiszpańska), ale również obejmie mecze podczas Copa del Rey (hiszpański puchar w piłce nożnej) oraz międzynarodowe mecze rozgrywane na wyjazdach i u siebie. Docierając do 450 milionów fanów Realu Madryt na całym świecie, firma Hankook Tire będzie aktywnie promować filozofię swojej marki oraz innowacyjne produkty i usługi, poprzez liczne działania marketingowe z udziałem najlepszych graczy klubowych.

Firma Hankook jest już oficjalnym partnerem lub partnerem premium i sponsorem zespołów oraz wielu dużych imprez sportowych i wydarzeń w kategorii sportów motorowych, takich jak: Liga Europejska UEFA, pierwszoligowy niemiecki zespół BV Borussia Dortmund, Afdeling (liga rugby angielska), Lyon Olympique Universitaire Équipe Pro (liga rugby francuska), DTM (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft), Mistrzostwa Europy FIA Formuła 3 i wiele innych.

Ostatnie artykuły