Filmy

Renault i Dacia na Salonie w Paryżu

Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu, który odbędzie się w dniach od 1 do 16 października, będzie dla Renault i Dacii okazją do zaprezentowania atrakcyjnej stylistyki modeli obu marek, a także do europejskiej premiery modelu Koleos. Renault zaprasza na spotkanie z przyszłymi samochodami marki.

RENAULT KONTYNUUJE OFENSYWĘ PRODUKTOWĄ. MARKA ZAPREZENTUJE RÓWNIEŻ PO RAZ PIERWSZY W EUROPIE NOWEGO KOLEOSA W WERSJI INITIALE PARIS
Pokazany po raz pierwszy na salonie w Pekinie w kwietniu br. Nowy Koleos uzupełnia ofertę Renault w wyższych segmentach rynku. Nowy model łączy solidność SUV-a z wyrafinowaniem limuzyny. Ten autentyczny SUV z segmentu D ma wszystkie zalety samochodów z tej kategorii, wzbogacone o know-how Renault, zapewniający wysoki poziom komfortu i dużą ilość miejsca we wnętrzu.

Renault wykorzystuje Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu, aby przedstawić publiczności wersję Initiale Paris. Jest to luksusowa wersja przeznaczona na większość rynków europejskich. Pojawi się w sprzedaży na wiosnę 2017 r.

PIĘĆ NOWOŚCI NA MIĘDZYNARODOWYM SALONIE SAMOCHODOWYM W PARYŻU: CAŁKOWICIE ODNOWIONA GAMA MODELI RENAULT – NAJMŁODSZA GAMA W EUROPIE
Pojawienie się Nowego Koleosa, Nowego Renault Grand Scénic, Nowego Mégane Sedan, Nowego Clio i Alaskana jest kolejnym dowodem dynamiki marki w realizacji planu wprowadzania nowych produktów.

Od momentu wprowadzenia Nowego Clio w 2012 r. Renault całkowicie odnowiło i poszerzyło gamę swoich modeli. W ciągu czterech lat pojawiło się 11 nowych modeli, a 15 zostało odnowionych. Renault, największa francuska marka samochodów na świecie, dysponuje obecnie najmłodszą gamą modeli w Europie.

SAMOCHÓD KONCEPCYJNY ZAPOWIADAJĄCY STYL PRZYSZŁYCH MODELI RENAULT
Renault rozpoczyna realizację nowego cyklu samochodów koncepcyjnych ukazujących stylistykę i rozwiązania technologiczne, jakie pojawią się w przyszłych modelach marki. Elektryczny GT o rozwiązaniach zapewniających dużą przyjemność jazdy jest uosobieniem wizji samochodu przyszłości.

DNI TEMATYCZNE PODCZAS SALONU
Na stoisku przez cały czas trwania salonu będą organizowane dni tematyczne. Renault oferuje szerokiej publiczności unikalną możliwość spotkania się ekspertami, wyczynowymi kierowcami i sławnymi ludźmi.
· Sobota, 1 października: Dzień „French Touch” z udziałem Nicolasa Carpentiera, odpowiedzialnego za kampanie reklamowe Renault.
· Niedziela, 2 października: Dzień Kina z udziałem znanej francuskiej aktorki, Michèle Laroque (od godz. 16.00 do 18.00).
· Środa 5 października: Dzień Innowacji z udziałem kilkunastu inżynierów Renault oraz gości honorowych – członków klubu rugby Stade Français (od godz. 17.00).
· Czwartek, 6 października: Dzień Rekrutacji – będzie obecnych kilkunastu specjalistów Grupy Renault ds. rekrutacji. Wieczór z Radiem FG od godz. 17.00.
· Piątek, 7 października: Dzień Renault Z.E z udziałem ekspertów od samochodów elektrycznych.
· Środa, 12 października: drugi dzień pod znakiem innowacji z udziałem kilkunastu ekspertów Renault.
· Czwartek, 13 października: Dzień Designu z udziałem Laurensa van den Ackera, Wiceprezesa, Dyrektora ds. Designu Przemysłowego Renault i Stéphane’a Janin (Dyrektora ds. Designu samochodów koncepcyjnych).
· Piątek, 14 października: Dzień Renault Sport z udziałem znanych kierowców: Nicolasa Prosta, Jolyona Palmera, Jeana Ragnottiego i wielu innych.

JESZCZE BARDZIEJ ATRAKCYJNY DESIGN FLAGOWYCH MODELI DACII
Dacia wprowadza nową stylistykę nadwozia i wnętrza czterech flagowych modeli marki: Logana, Logana MCV, Sandero i Sandero Stepway. Ważnym elementem nowej stylistyki jest charakterystyczny układ świateł wpisujący się w nowoczesne tendencje.

Ostatnie artykuły