Filmy
  • Artykuły
  • Dobra oferta leasingu to połowa sukcesu

Dobra oferta leasingu to połowa sukcesu

Ubiegły rok zakończył się doskonałym wynikiem sprzedaży nowych samochodów na polskim rynku. Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów oraz analiz Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar i Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w ciągu minionych 12 miesięcy nabywcy kupili ponad 475 tys. nowych pojazdów, o niemal 17% więcej niż w roku 2015. Jest to zresztą najlepszy wynik od dwutysięcznego roku. W tej liczbie 416 tys. stanowiły auta osobowe, a 60 tys. pojazdy dostawcze do 3,5 tony. Ta druga grupa, choć znacznie mniej liczna niż osobówki i o spadającej w ostatnich miesiącach dynamice wzrostu, zanotowała sprzedaż o ponad 12% wyższą, licząc rok do roku.

Wysoki udział w liczbie 475 tys. nowych samochodów notują pojazdy kupione przez firmy – prawie 68% całego wolumenu sprzedaży. Przekłada się to na ponad 324 tys. aut zakupionych „na REGON”, wśród których 282 tys. to auta osobowe. Swój udział w tym sukcesie mają z pewnością nowoczesne produkty finansowe dla przedsiębiorstw.
Do liderów naszego rynku należą marki Grupy Volkswagen. Na koniec 2016 roku ŠKODA zajmuje pierwsze miejsce w rankingach sprzedaży nowych aut w Polsce, a wiceliderem jest Volkswagen. Obydwie marki zajmują również te same pozycje w statystykach nowych pojazdów kupowanych przez firmy. W segmencie premium na podium jest również marka Audi. Klienci tych marek decydując się na zakup firmowych samochodów mogą skorzystać z nowoczesnego leasingu z niskimi miesięcznymi ratami, przygotowanego przez Volkswagen Financial Services.

W marce ŠKODA taka oferta nosi nazwę ŠKODA Leasing Niskich Rat. W ramach finansowania biznesowi klienci korzystają nie tylko z podatkowych zalet leasingu. Niskie miesięczne raty za wybrany samochód i możliwość nawet zerowej opłaty wstępnej pozwalają przedsiębiorcom przeznaczyć środki na inne cele, np. rozwój firmy czy inwestycje, a co trzy-cztery lata wygodnie zmieniać auto na nowe, jak w abonamencie. Wśród produktów finansowych ŠKODA Financial Services w 2016 roku po ŠKODA Leasing Niskich Rat sięgała co miesiąc prawie 1/3 klientów.

Leasing EasyDrive dla samochodów osobowych marki Volkswagen w ubiegłym roku stanowił średnio nieco ponad 1/3 transakcji spośród produktów finansowych z oferty Volkswagen Financial Services. Biznesowi nabywcy doceniają fakt, że dzięki EasyDrive samochody niemieckiej marki są jeszcze bardziej dostępne. Niskie miesięczne raty i elastyczne zakończenie umowy również wpływają na rosnącą popularność tej przyjaznej dla firm oferty.

Marka Audi szczyci się ofertą leasingu, która bije rekordy popularności. W 2016 roku z Audi Perfect Lease skorzystało prawie 50% przedsiębiorców decydujących się na różne formy finansowania w ramach Audi Financial Services. Wpływ na tak dobre wyniki miała z pewnością szeroka kompleksowa oferta, w której miesięczne raty mogły być niższe niż w tradycyjnych rozwiązaniach leasingowych (czasem nawet dwukrotnie). Dodatkowo w obecnej ofercie klienci otrzymują w kwocie raty bezpłatny pakiet pogwarancyjny Audi Extensive oraz pakiet przeglądów serwisowych na 3 lata/90 000 km.

Ostatnie artykuły