- Wywiady
Lista wywiadów

EFL - 25 lat działalności
Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczął swoją działalność w czerwcu 1991 r. Jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce w znaczący sposób przyczynił się do budowania i kształtowania leasingu na polskiego rynku leasingu.
Radosław Woźniak, Wiceprezes EFL EFL obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Jak doszło do powstania firmy? Jak się zmieniła w ciągu tego ćwierćwiecza? Jaka jest dziś pozycja EFL w branży? - Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczął swoją działalność w czerwcu 1991 r. Jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce w znaczący sposób przyczynił się do budowania i kształtowania leasingu na polskiego rynku leasingu. Założycielem firmy był prywatny przedsiębiorca Leszek Czarn...
Przeczytaj więcej
Inżynier Hondy Ted Klaus zdradza kulisy powstania nowej NSX
Gdy pierwsza grupa europejskich dziennikarzy miała możliwość przetestowania modelu NSX w Portugalii, główny szef projektu Ted Klaus zdradził szczegóły powstawania tego auta, jego filozofii oraz znaczenia dla marki Honda.
Gdy pierwsza grupa europejskich dziennikarzy miała możliwość przetestowania modelu NSX w Portugalii, główny szef projektu Ted Klaus zdradził szczegóły powstawania tego auta, jego filozofii oraz znaczenia dla marki Honda. Kiedy zaczynał Pan pracę nad tym projektem, jakie były Pana pierwsze myśli? Oczywiście podekscytowanie! Pracuję dla Hondy od 1990 roku i doskonale wiedziałem, jak duże znaczenie dla marki oraz fanów aut sportowych miał pierwszy NSX. 25 lat temu pan Uehara (główny szef...
Przeczytaj więcej
Dariusz Szumacher Prezes firmy Dartom
Regularne odnawianie floty jest konieczne, głównie ze względów ekonomicznych. Nowe pojazdy mają gwarancję, nie zdarzają się im awarie wynikające z wyeksploatowania, a poza tym są nowocześniejsze – zużywają mniej paliwa, wymagają od kierowców mniejszego wysiłku, zapewniając im jednocześnie wyższy komfort pracy i są wydajniejsze
Przeczytaj więcej
Wywiad z Jozefem Kabaňem, szefem Działu Designu Škody
Škoda Kodiaq jest dla nas pionierem pod dwoma względami. Z dużym SUV-em, pozycjonowanym powyżej modelu Yeti, wchodzimy na zupełnie nowy dla nas teren. Kodiaq jest przy tym pierwszym modelem, zaprojektowanym według nowego języka stylistycznego naszych SUV-ów. Język ten jest silny i emocjonalny, ale równocześnie zachowuje ponadczasową aktualność.
Przeczytaj więcej
Leszek Witczak - Menedżer ds. samochodów modyfikowanych i adaptacji w Renault Polska.
Od lat staramy się, by klient od początku do końca był obsłużony w naszej sieci, czyli przychodzi po samochód z zabudową, a nasz sprzedawca składa mu kompleksową ofertę. Wyjątkami mogą być koniowóz, a właściwie nazywając, pojazd do przewozu żywych zwierząt, choć to głównie są konie oraz kamper. To rzadkie zabudowy i tutaj klient ma o wiele większe szanse znaleźć firmę zabudowującą sam, i zdecydować o naszym podwoziu. Powody są dwa. Po pierwsze, w tych środowiskach ludzie się dobrze znają i nawzajem sobie coś pokazują, polecają. Po drugie, my nie mamy wielu demonstracyjnych pojazdów o tak specyficznych i rzadkich zabudowach. Może dlatego klienci czasem nawet nie wiedzą, że bezpośrednio u nas mogą zamówić niemal każdą zabudowę, także rzadko spotykaną.
Przeczytaj więcej