Filmy

Toyota liderem

Toyota Motor Poland pozostaje liderem sprzedaży nowych samochodów w Polsce. Według przedstawionych przez Samar wyników w okresie styczeń – czerwiec 2007 Polacy kupili 19 053 aut tej marki jest to o 25,4% więcej niż przed rokiem. Dzięki tak doskonałym wynikom udział Toyoty w rynku aut osobowych wynosi obecnie 12,7% (w roku poprzednim było to 11,7%).
Warto podkreślić, że mimo trudnej sytuacji polskiego rynku motoryzacyjnego, procentuje zaufanie i przywiązanie klientów do tradycyjnych wartości Toyoty – niezawodności, wysokiej jakości wykonania oraz niskiej utraty wartości przy odsprzedaży pojazdów.
W czerwcu najpopularniejszym samochodem w rankingach sprzedaży dealerów tej marki okazał się Yaris - 870 sztuk, niedaleko za nim uplasował się następca Corolli hatchback czyli Auris z wynikiem 776 sztuk.
„Świetny rezultat Toyoty wynika m.in. ze znakomitego wprost wizerunku marki wśród Polaków. W ramach naszego skromnego rewanżu za to zaufanie staramy się proponować Klientom poszczególne auta na możliwie najbardziej korzystnych warunkach zakupu. Kładziemy także silny nacisk na podnoszenie kwalifikacji personelu poszczególnych stacji dealerskich zarówno na poziomie salonów sprzedaży, jak i serwisów. To m.in. dlatego cyklicznie organizujemy wewnętrzne konkursy wyłaniające najlepszych sprzedawców, mechaników, czy też lakierników. Zresztą, ta forma współzawodnictwa cieszy się w naszej firmie bardzo dużym powodzeniem i wymusza na pracownikach Toyoty ciągłe podnoszenie kwalifikacji. A to z kolei przekłada się na wzrost satysfakcji naszych Klientów, na którym szczególnie nam zależy” – twierdzi Witold Nowicki – Dyrektor Handlowy Toyoty Motor Poland.
Coraz większy wpływ na świetne wyniki sprzedaży w Polsce mają także auta dostawcze. Także w tej kategorii Toyota radzi sobie bardzo dobrze odnotowując rekordowy wskaźnik wzrostu: wynik sumaryczny 839 aut jest o 516,9% większy, a miesięczny 185 aut – o 560,7% większy niż przed rokiem.

Ostatnie artykuły