Filmy

Mercerdes Actros

Kabina:
Cztery różne komfortowe kabiny kierowcy o wnętrzu dostosowanym do potrzeb kierowcy.
Przejrzysta i niemal nieodbijająca światła zintegrowana tablica wskaźników.
Przełączniki i elementy obsługowe rozmieszczone ergonomicznie na desce rozdzielczej oraz dostępne na życzenie nowe dwudrożne głośniki.
Wielofunkcyjna kierownica z bezstopniową pneumatyczną regulacją wysokości i nachylenia.
Płaska podłoga na całej powierzchni kabiny kierowcy Megaspace.
Pneumatyczny fotel kierowcy ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i zintegrowanym zagłówkiem.
Na życzenie komfortowy fotel wypoczynkowy po stronie pasażera lub kabina typu „Single Cab” z fotelem tapicerowanym (dla jednego kierowcy).
Na życzenie fotel klimatyzowany dla kierowcy i pasażera z wielostopniową wentylacją, który między innymi precyzyjnie odprowadza ciepło powstające podczas siedzenia oraz wilgoć.
Na dole łóżko z materacem sprężynowym, na górze, na życzenie, komfortowe łóżko z innowacyjnym stelażem z listew.
Przemyślany system pojemnych schowków i półek w desce rozdzielczej, drzwiach, nad przednią szybą oraz pod dolnym łóżkiem.
Dwa duże schowki zewnętrzne umiejscowione pod łóżkiem w kabinie kierowcy Megaspace, dostępne również od wewnątrz, a także dwa schowki dostępne tylko z zewnątrz
Kabina kierowcy typu L i Megaspace wyposażone standardowo w klimatyzację z regulacją manualną, a na życzenie w klimatyzację automatyczną i klimatyzację postojową.

Podwozie:
Rama zoptymalizowana pod względem masy, wytrzymała, ułatwiająca montaż zabudowy.
Innowacyjny integralny tył** gwarantujący swobodę montażu dodatkowych zbiorników
czy urządzeń pomocniczych.
Innowacyjne zawieszenie pneumatyczne z dwoma lub czterema miechami zapewniające większą ładowność oraz bezpieczne pochylenia pojazdu.
Resory stalowe, zawieszenie stalowo-pneumatyczne i pełne zawieszenie pneumatyczne.
Nowość: Actros Low-Liner z niską ramą zapewniający większą ekonomiczność dzięki optymalizacji stosunku ładowności do pojemności.
Różne osie dla tras przejazdu o różnej charakterystyce.

Układ napędowy:
Oszczędne i elastyczne silniki o mocy od 235 kW (320 KM) do 440 kW (598 KM) i maksymalnym momencie obrotowym od 1650 Nm do 2800 Nm przy prędkości obrotowej 1080 obr/min.
Ekonomiczne spełnienie wymagań norm Euro 4 i Euro 5 w wyniku zastosowania BlueTec®, przyszłościowej technologii SCR marki Mercedes-Benz dla silników wysokoprężnych.
Niewymagające dużej siły, komfortowe przełączanie biegów dzięki systemowi przełączania biegów Telligent®, a na życzenie automatycznemu systemowi przełączania biegów Telligent® i Mercedes PowerShift.
Współpraca Mercedes PowerShift z tzw. niezsynchronizowanymi, 12- lub 16-stopniowymi skrzyniami biegów w przypadku pojazdów drogowych, umożliwiająca optymalne przełożenia oraz wyższy komfort przełączania biegów. Odpowiednia do zastosowań konfiguracja układu napędowego z 16-stopniowymi skrzyniami biegów o różnych przełożeniach.
Standardowy system serwisowania Telligent® umożliwiający odstępy między przeglądami technicznymi wynoszące do 120 000 km.

Ostatnie artykuły