Filmy

Ubezpieczenie GAP dla Mitsubishi i Nissana

Ubezpieczenie strat finansowych, czyli tzw. GAP, to najnowszy produkt towarzystwa ubezpieczeniowego ERGO HESTIA, wprowadzony wspólnie z firmą INTER-TUR, jako uzupełnienie programu ubezpieczeń pakietowych dla sieci dealerskich Mitsubishi i Nissana.
Pojawienie się od stycznia 2008 roku, ubezpieczenia GAP w salonach Mitsubishi, stanowi kontynuację wcześniejszych działań podjętych wspólnie z importerem samochodów Mitsubishi, firmą MMC Car Poland, w ramach których produkt ten był elementem kampanii promującej sprzedaż wybranych modeli tej japońskiej marki.
Ubezpieczenie GAP ma na celu pokrycie różnicy pomiędzy wartością fakturową auta sprzedanego w autoryzowanym salonie, a odszkodowaniem wypłaconym w ramach polisy autocasco, w razie zniszczenia lub kradzieży pojazdu. Ubezpieczenie jest skierowane do klientów nabywających nowe samochody Nissan i Mitsubishi, korzystających jednocześnie z pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC/NNW/Assistance, firmy ERGO HESTIA. Ubezpieczenie strat finansowych, oferowane przez dealerów obu marek, dostępne jest w wersji dwu lub trzyletniej.
W bieżącym roku, firma INTER-TUR planuje wprowadzić jeszcze, co najmniej dwa nowe produkty ubezpieczeniowe, jako uzupełnienie oferty dla klientów współpracujących z nią salonów dealerskich.

Źródło: ZUU INTER-TUR

Ostatnie artykuły