Filmy

Lider wśród dilerów Mercedes-Benz Polska

Firma Mercedes-Benz Polska od 2005 roku prowadzi system wielopłaszczyznowej oceny dealerów marki Mercdes-Benz w formie zrównoważonej karty wyników (Balance ScoreCard). Na podstawie wartości kluczowych wskaźników wyliczana jest ocena poszczególnych dealerów w danym roku.

Wskaźniki dotyczą pięciu głównych obszarów działalności dealerskiej:
1) rentowności i stabilności finansowej,
2) jakości obsługi klienta, zarówno w zakresie sprzedaży jak i obsługi posprzedażnej,
3) efektywności sprzedaży,
4) efektywności obsługi posprzedażnej,
5) jakości zarządzania i standardu dealerstwa.

Najwyższą ogólną ocenę za rok 2007 wśród 28 dealerów Mercdes-Benz w Polsce, a tym samym tytuł Dealera Roku 2007, uzyskała stacja dealerska Mirosław Wróbel Sp. z o.o. z lokalizacjami we Wrocławiu, Opolu, Jeleniej Górze, a od kwietnia 2008 także najnowszym punktem sprzedaży i serwisu samochodów ciężarowych w Pietrzykowicach k/Wrocławia.

Źródło: Mercedes-Benz Polska

Ostatnie artykuły