Filmy

Renault Kerax

Nowy Kerax dąży do doskonałości w branży budowlanej, która z definicji jest jego terenem działania – szczególnie sprawdza się w sektorze robót drogowych, ciężkich budów, przewozu betonu w trudnym terenie.
Całkowicie odnowiona gama samochodów przeznaczonych do eksploatacji w trudnych warunkach, posiadających liczne zalety: świetnie poruszają się w trudnym terenie, są wytrzymałe i oferują wyjątkowy komfort użytkowania.


Kabina:
Szeroki wybór kabin o różnej wysokości dachu i głębokości. Nowe wnętrze kabiny - ciepłe i wygodne.
Rozwiązanie « Access » stanowiące ułatwienie i zapewniające bezpieczeństwo przy częstym wsiadaniu i wysiadaniu z kabiny (możliwość przestawienia kierownicy i szybkiego opuszczenia fotela).
Dodatkowy pierwszy stopień, wykonany z tworzywa polimerowego, poddający się odkształceniom i elastyczny - oferowany seryjnie.
Nowa aranżacja wnętrza kabiny.
Nowa deska rozdzielcza oferująca ergonomiczne rozwiązania, zapewniająca wyższy komfort prowadzenia samochodu : liczne elementy sterujące przy kierownicy i jedyny na rynku wyświetlacz cyfrowy.
Ręczne skrzynie biegów z układem zmiany biegów typu "super H" oraz Servoshift. Elementy te poprawiają ergonomię prowadzenia i chronią skrzynie biegów oraz silniki przed błędami w operowaniu dźwignią.

Podwozie i układ napędowy:
Nowa rama podwozia wykonana z nowego gatunku stali, wyjątkowo wytrzymałej na obciążenia i skręcanie. Różne poziomy i długości wzmocnień dla jak najlepszego dostosowania podwozia do potrzeb eksploatacyjnych.
Przekroje podłużnic i elementy zawieszenia wytrzymujące znaczne obciążenia.
Oś przednia dopuszczająca obciążenie do 8 ton i pozwalająca również, przykładowo, na zamontowanie żurawia o dużym udźwigu za kabiną.
Uciąg przedniego zaczepu holowniczego zwiększony z 20 do 25t, przy zachowaniu jego cenionej przez użytkowników funkcji "1/4 obrotu".
Nowy styl wlotu powietrza podkreślający trwałość konstrukcji Nowego Renault Kerax :
Dodanie dolnej osłony pozwala na lepsze zabezpieczenie chłodnicy przed uderzeniami.
Najwyższy prześwit na rynku : 385 mm pod osią przednią.
Układ napędowy dostosowany do użytkowania w trudnych warunkach
Od 9 do 18% dodatkowej mocy oraz od 15 do 40% większy moment obrotowy w porównaniu do poprzedniej generacji silnika. Obniżenie zużycia paliwa o około 5%
Doskonała zdolność do pokonywania trudnego terenu dzięki ofercie obejmującej nowy silnik i skrzynie biegów Optidriver oraz przełożeniom mostów napędowych o dużej redukcji.
Szeroki wybór rodzajów napędu w podwoziach wieloosiowych o różnych rozstawach w celu zapewnienia użytkownikom maksymalnej mobilności przy zachowaniu funkcjonalności pojazdu spełniającego specjalistyczne potrzeby.
Keraxy są wyposażane w silnik DXi11, który jest dostępny w mocach: 370 KM, 410 KM i 450 KM.

Ostatnie artykuły